Groei-adviseur en administratief ontzorger

Wij zijn Look Forward Administratie & Advies. Al 20 jaar ondersteunen we grote en kleine MKB-bedrijven, organisaties en ZZP-ers met strategie, advies, financieel management en hun administratie.

Ons doel: je zodanig ontzorgen dat je meer ruimte krijgt om te groeien.

Altijd dichtbij

Vanuit onze vestigingen in Huizen en Utrecht ondersteunen we honderden klanten die hun administratie langdurig aan ons toevertrouwen. Zo zitten we prettig dicht bij onze klanten. Maar dankzij de gebruiksvriendelijke online tools en boekhoudsoftware die we onze klanten bieden, ondersteunen we ook steeds meer opdrachtgevers door het hele land: van Friesland tot Limburg.

Onze visie: Van ‘looking back’ naar ‘looking forward’

Voortschrijdende digitalisering, disruptie, nieuwe concurrenten, wet- en regelgeving; veranderingen gaan steeds sneller. Veel ondernemers maken hun plannen echter nog steeds door ‘vanuit de achteruitkijk-spiegel’ naar de toekomst te kijken; ze baseren zich op resultaten uit het verleden.

Wij geloven dat als je vooruit wilt komen, je juist vanuit het heden naar de toekomst moet kijken. Vandaar onze naam: Look Forward.

Online tools en cloud-based boekhoudsoftware bieden meer dan ooit de mogelijkheid voor real time inzicht in je administratie en hoe je bedrijf ervoor staat. En je ziet meteen wat het resultaat is van de implementatie van je plannen.

Tegelijkertijd zien we dat veel ondernemers ook worstelen met de complexiteit die de moderne bedrijfsvoering met zich meebrengt. Wij zien een grote behoefte aan ondersteuning, ontzorging en het reduceren van de complexiteit.

Onze missie: ondernemers helpen groeien

Uiteindelijk streven bedrijven en ondernemers naar groei; groei van het bedrijf en groei als ondernemer. Wij zien het als onze opdracht om bedrijven en ondernemers zodanig te ontzorgen met hun administratie en financiën, dat ze meer tijd kunnen besteden aan het laten groeien van hun bedrijf.

Naast je financiële back-office, zijn we dus ook je groei-adviseur, partner in business en je steun en toeverlaat voor alle vragen op het gebied van strategie en bedrijfsvoering.

We helpen je met slimme plannen, waardevolle adviezen en het wegnemen van blokkades. Zodat je sneller kunt groeien. En we stellen ons omvangrijke netwerk actief voor je open: ook op die manier helpen we met de groei van je onderneming.

Onze medewerkers, onze belangrijkste 'asset'

We ondersteunen bedrijven en ondernemers in alle fasen van hun levenscyclus: van starter tot succes, in voor- en tegenspoed, bij fusie, overname, verkoop of exit.
Dat vraagt veel van onze medewerkers. Uiteindelijk bepalen zij de kwaliteit van de dienstverlening en de toegevoegde waarde die je ervaart.
Natuurlijk moeten ze onze klanten uitstekend administratief ondersteunen bij de correcte verwerking van de cijfers, verloningen en belastingaangiften. Maar omdat onze dienstverlening veel verder reikt dan die van een traditioneel administratie- of boekhoudkantoor, mag je verwachten dat ze ook proactief zijn: met je meedenken, tijdig relevante ontwikkelingen signaleren en je voorzien van waardevolle adviezen.

John Keller
Directeur
Björn Molegraaf
Salarisadministratie / Relatiebeheerder
Erik van den Born
Bedrijfsadviseur
Remco Voogt
Fiscalist
Leon Provoost
Financial Controller
Jolanda Wijntjes
Office Manager
Latifa Es-Soussi
Relatiebeheerder
Bianca Huis
Relatiebeheerder
Marjolein Eek-Bus
Relatiebeheerder
Nico Beemsterboer
Relatiebeheerder
Fouad Es-Soussi
Relatiebeheerder
Daan van Caspel
Relatiebeheerder
Dea Muminovic
Relatiebeheerder
Djorde Sucur
Relatiebeheerder
Hana Džudža
Relatiebeheerder

No items found

No items found

Strategie

Sparring­partner